🌼SPRING SALE až do -25% • DESIGN NA KAŽDÝ DEN • ⭐ (4,9/5) 2000+ Recenzí

Často kladené dotazy

Mohu si objednávku vytvořit i přes e-mail nebo telefonicky?

Ano objednávku je možné vytvořit e-mailem nebo telefonicky. V takovém případě si prosím připravte katalogový kód produktu, který je uveden pod názvem produktu, který jste si vybrali.

Jak se dá za objednávku zaplatit?

Objednávku můžete zaplatit na dobírku (zaplatíte při přebírání zásilky v hotovosti nebo kartou), bankovním převodem nebo platební kartou online při vytváření objednávky.

Kdy mi bude moje objednávka doručena?

Informace o dodací lhůtě najdete vždy při jednotlivém produktu.

Kolik stojí doprava zboží?

Při objednávkách v hodnotě nad 2000 Kč je doprava zdarma.

Při platbě online nebo bankovním převodem je doprava zajišťována:

  • prostřednictvím kurýra společnosti PPL nebo Zásilkovňa v cene 105 Kč
  • prostřednictvím společnosti Zásilkovňa na výdejní místa v cene 76Kč   

V případě platby dobírkou je cena dopravy navýšená o příplatek za dobírku 22 Kč.

Jakým způsobem mi bude zásilka doručena?

  • Objednávky zasíláme přepravní společností PPL nebo Zásilkovňa.
  • O odeslání objednávky obdržíte e-mail den před doručením objednávky. V den doručení Vám přijde e-mail a SMS zpráva s časovým oknem, kdy k Vám kurýr přijde nebo si můžete zásilku přijít vyzvednout.

Mohu změnit nebo doplnit svoji objednávku?

Objednávku lze změnit nebo doplnit pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Udělat tak můžete e-mailem nebo telefonicky. Je třeba vědět číslo své objednávky, abychom ji věděli identifikovat.

Jak mohu moji objednávku stornovat?

Stornovat objednané zboží nebo službu má kupující právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, které je vyrobeno na zakázku.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

V případě dotazů týkajících se reklamace poškozeného zboží nás neváhejte kontaktovat. Zákaznická podpora je tu pro Vás v pracovních dnech Po-Pá od 8:00 hod do 16:00 hod na telefonním čísle +420 228 229 597.

Mohu zboží vrátit?

Ano, nepoužité a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Bližší informace se dozvíte v sekci obchodní podmínky nebo neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.

Nedostal jsem potvrzení objednávky do e-mailu

Někdy se stává, že potvrzení objednávky zapadne do Spamu nebo Reklamy, proto je třeba prověřit tyto složky. V případě, že e-mail nenajdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a my Vám rádi objednávku potvrdíme.


Doprava zdarma

nad 2000 Kč

Rychlé dodání

do pár dní u Vás

Široký sortiment

tapet a dekoraci

Vyrobeno v EU

prémiová kvalita tisku